niinimetatud "väärastumustest".
"1) seksi reguleerib sarnaselt majandusele pakkumise nõudmise tasakaal." -
aga reguleeribki ju. kuidas saaks nõudluse puudumisel pakkuja mingit seksuaalset tegevust üldse tekitada?? soov peab ikka kahepoolne olema. vastasel korral oleks tegu vägistamisega.
nagu juba mainitud, võib materiaalne stiimul seda tasakaalu mõjutada.
"2) mehel ei ole naisele mitte midagi peaaegu pakkuda seksi osas ja mehe panus on nii nõrk, et ta peaks igal juhul maksma seksi eest. valige siis mehi natuke, kulla naised!" -
mehe panus võib olla ülikõva. aga see ei muuda fakti, et neid panustajaid kindlasti rohkem kui üks. mõnel naisel vbl mitusada......ja valituks osutuvad mehed, kellel peale kuldse riistvara ning olematu lojaalsuse enamat pakkuda
"3) lihtsalt seksimine või sellelaadne tegevus ilma kinki vms küsimata on heategevus või rumalus või seda ei eksisteeri tegelikkuses."-
absoluutselt pole rumalus, kui naine jagab intiimsust oma mehega või on silmini armunud- mistõttu füüsiline aisting omandab spirituaalse kogemuse mõõtmed.
mis ei tähenda nagu oleks puhtfüüsiline nauding meeldiva võõraga kehale vähem mõnusam. aga oleks naiivne oodata, et naine ükskõik kui võimekat suvalist riista eriliselt väärtustaks.......kui tuhanded mehed valmis selle nö kandikul kätte tooma
järelikult tulebki mehel rohkem pingutada ja panustada, igas mõttes. jah, ebaõiglane ning ebavõrdne maailm- aga sama põhimõte toimib ka loomariigis, kus reeglina teeb valiku emasloom ning nõrgemad isased ilma jäävad.
inimühiskonnas kehtib see eelkõige ihnsate või materiaalselt kehvas seisus meeste kohta. samas jõukamatel isenditel on tihti mitu naist ning kari lapsi. looduslik valik seegi ja geneetilises mõttes positiivne, et ettevõtlike ning ilmselt keskmisest kõrgema IQ-ga isaste geenid saavad edasi kantud.
võib "ebaõiglase" maailmakorralduse üle viriseda, aga ega see suures plaanis miskit muuda.