Foorum
2012-05-24 13:47
Etsin naista joka olisi halukas muuttamaan luokseni Suomeen. Olen 185/110, lihaksikas, taiteellinen ja intohimoinen mies. Hiukseni tällä hetkellä pitkän, tummanruskeat ja hiukan taipuisatkin. Silmät siniharmaat. Ikäni on 56 vuotta mutta olen nuorekas ja kuviani lähetän sähköpostiisi. Maalaan maisematauluja, olen myös kirjoitellut ja nykyisin pääasiassa laulan, on omat, hyvät karaokelaitteet. Asun maalla ns. mummonmökissä ja on toinenkin asunto samassa pihassa jota remontoin. Sähköposti- ja meseosoitteeni on: [email protected]
˅ näita rohkem ˅
2012-05-30 13:10
Otsin naist kes oleks valmis muutma juurde Soome. Olen 185/110, lihaseline, kunsti-ja kirglik mees. Juuksed praegu pika, tumepruunid ja veidi painduvad. Silmad sinakashallid. Mu elu on 56 aastat, kuid olen nooruslik ja minu pilte saadan meilile. Maalida maisematauluja, ma olen ka kirjoitellut ja praegu peamiselt laulan, on oma, hea karaokelaitteet. Ma elan maal nn. mummonmökissä ja on ka teine ​​korter samas hoovis, mida remontoin. E-post ja meseosoitteeni on: make.saarinen @ suomi24.fi
˅ näita rohkem ˅
2012-05-30 13:23
milline sexy poiss ja ei sobi soome naistele ,miskid vead küljes või
˅ näita rohkem ˅
2012-05-30 15:56
Jah ma saan naisi Soomest, kuid üks pettis mind ja mu lapsed nii halvasti ma vist soome naisi enam muresid.
˅ näita rohkem ˅
2012-05-30 19:16
Oled öigel teel! Iha naised ja mehed ei peta kunagi kedagi
˅ näita rohkem ˅
2012-05-30 19:57
No jah meil oleks suur kirg, kuid siiski pettis taloudellisestija vaimselt, ei ole lihaliku.
˅ näita rohkem ˅